Wednesday, June 22, 2011

merepak jahhh :D

aku lemah lah :)
dua tige hary niy bdn aku saketsaket jeh , lagylagy belah pinggang niyy .
mybe sbb aku tahan nk buang air barubaru niyy , mungkin niy effect dy kud -.-
salu okay jeh , hmm ....
sumpah tk larat doh , nk tido jeh kje .
bile tido nk bgon msty saketsaket kt pinggang tuh :(
hmm , asek nges jeh nak tahan saket (T-T)
tp aku diam jeh tkcter kt org pun , dpndpn buadbuad sehat jeh :')
gelakgelak , buad lawak , bhn org sume :D
sbb aku tahu bile aku balek ruma jeh msty hidop aku empty balek ken :)
so btter aku enjoy kt skola dgn kwankwan dulu wlpun saket , aku tahan jeh :')
dulu doktor pena ckp dkt umi aku cmniy :
' anak awk niy tknk tunjuk kn yg dy saket , dy buadbuad sihat sepanjang mase tp sbnrnye dy tgh saket . bhye cmni '
k , dulu mmg aku mcm tu . sikit pun tknk btw org aku saket :)
tapi skg dh pndai tipu dh , tk saket pun ckp saket :D
minggu niy hary isnin aku dh buad hal dh = = '
ttbe perot aku meragam pulakk dh , aku tkmkn pgy sbb zura tkdtg so mls mkn sorgsorg :p
then mase pertame dh saket perot , aku bule tahan .
bile mase mase ktige perot aku saket gile , rase mcm kejang .
tkbule nafas :O
kentot tersekat . salu bile dh kua lega sikit :D HAHA
okay , amek kputusan nk balek ruma . nk bareng gile .
so balek , makan ubt teros tido . zZzzz
mlm tuh baru okay sikit :)
so skg niy aku tk okay balek :')(
mybe aku akn buad kputusan yg melulu , percaya lahh !
otk aku bkn betol pun , myesal pk kemudian :D