Monday, July 18, 2011

pewittt xP

oh tuhan ku syg dy oh tuhan ku rindu dia
dimanakah hilangnye diri nya yg bernama cinta
sungguh tk bermaya diriku
disaat diriku disingkir oleh mu
apakah yg harusku perkatakan
 kini ku telah dilupakan 
kalo ini membuad kn kau bhgai
dimanakah kesilapan dirimu 
cubalah kau terangi padaku
agar bisa dpt ku mengerti 
goncangan perpisahan ini
kau senyum ku menangis
kau gembira aku berduka
mengapakah tiada akhirnya dlm bercinta
sedangkn aku telah berjanji 
ku akan setia menanti
temani dirimu dikala sepi dikala kau sedih
jujur akan bia terus bhgia bersama insan yg dicinta
andai nye tidak pernah aku dihati nye 
kini sudah tiada lagy senyuman yg terukir dibibir
semenjak ulang terjadi perpisahan ini
cinta diaa <3


# k , nk story lah niyy :')
hahahahah , gelak dulu jp -.-
mlm tady baru ttbe aku pk yg aku niy ego - -'
for the first time ego aku tinggi , haha .
tkpena doh mcmniy :O
watlek luu , teros tido tknk pk pape .
pagy g skola , pk lagy .
then , dgr dorg cter psl bf dorg , jeles lah pulak ken = = '
kalo tk dulu aku yg plg kecoh cter psl ezad -.-
skg tk berani nk kembang ken dy dh --,
menyesal tahu tk ?
k , aku diam jeh . aku buadbuad tkdgr smbil pk pk pk pk -.-'
then tye zura , cmne niyy ?
dy ckp kau tknk dy keh ?
aku ckp nk , aku syg dy tp tkbule trme dy buad aku . rase sket hty bile txt dgn dy .
then , ade org pgl dy . tutop topik -.-'
tkpe , balek dlm bas pk lagy . smpai ruma tgok tkde txt pun masok bdk ajak lpk .
cncel lah tuh . then , ade miscol dr ezad <3
txt dy tye asl tp tkrep , k tido teros :')
ttbe , ade numb col aku . mcm knl jeh .
aku agkt ckp Hello then teros maty ken .
aku cmpak fon tido blek , then pkse bkk mate tgok numb tdy .
tgoktgok numb ran -.-
msty ezad suro niy , haha .
then txt ckp nk ape ?
dy ckp kt mane ? aku kate kt rumaa then tkrep = = '
smbong tido kol 7 bangon turun bwh tgok surat khabr then mandi .
tgok fon still tkde sapesape pun :(
pastu gosok bj , ade terpikir nk txt dy tp jp g lah . tye dorg dlu .
k , dgr lagu smpai lebam .
then kol 8 turun tgu fysal tp dy lmbt bebenor --'
mkn jp buad hw then miyn smpi bwk fixie , tros simpan bku naik fixie jlnjln .
pastu fysal smpi aku suro dy tpop 3 .
masok tpop , tye fysal nk txt ezad bule ?
dy ckp dgn mke gembira : txt lahh
aku pun txt lah . dy tkrep :(
pusing satu round , then aku txt lagy .
haa , baru rep :)
kire okay lah kau rep dr tak ken wlpun kau mrhmrh , haha
sory lah aku rep txt kau lmbtlmbt sbb aku ronda ronda dgn fixie , amek angin :D
then , time aku naik fixie dgn myea n tiya mcm mcm choi ade , haha 
aku masok salah jln lah , sliper aku tertanggal lah . bagai -.-
kau lah niy suro aku blek cpt , cewahhh >,<
then smpi rumah tgok txt kau tye asl lmbt -.-
errr , bising lahh pcikk xP
then gadogado mcm biase , sje jeh bg dy panas. haha .
yelah , org ade scndle ken kseh syg byk , sy mane ade sape :(
sy hanye ade superman pendek sy niy jeh :D
k dh , skg aku dh baik dgn ezad gemok sy >,<
hope kau tkbuad hal -,-
aku dh bule lpe ape kau buad dkt aku dgn pngkid kau tuh -.-
sbb tuh aku trme kau blek .
tksmpi seminggu ken ? haha
aku berjaye buang ego comel aku niy xP
deyy , tp jgn ingt aku dh puas dgn kau minah senget ?
haha , byk lagy aku nk buad dgn kau ! ( muke ganas )
the end :')

* kalo myea tahu masak aku niy :O dy tkbg aku cair dgn ezad lagy .
soryy :')) tengs tlog aku yeah ? <3