Wednesday, August 3, 2011

# single

jgn salah fhm tajuk dy k ? single tuh dituju kt minah senget tuh

haa , dh lme tk update ken ? hihikk
ttbe aryniy aku rindu nk post psl penkid senget tuh :*
dy tukar nme FB skg , pewittt >,<
tyqa fifty jady tyqa fello .
dh hot ken tkr nme lah :')
then tady tgok prof dy gne FB lain , dy mane nk app aku :DD
aku tgu jgk niy ken xP
pastu , tgok pict dy sume and wall ttbe npk dy buad note :O
pewitt --,
bace punye bace ? hahahahahah 
dy kne game lah machaaa :')
tuh lah , ade haty nk kaco relation aku lagy , muhahaha
cer kite tgok ape dy tulis , same mcm dy buad dkt aku ken ? haha

okayy , now aku da single , hee , syasya kita da break kann , kau yang na kann , okayy aku ta bole halang keputusan kau untuk kali ni , aku ikut jela walaupun hati aku terlukaa , tapee lahh kau memang na orang lain kann , aku rasa ta perlu lahh aku paksa kau still terus kann relationship kita if kau sukaa orang lain kann . Tape lahh wehh , hope kau happy kayy , jumaat kita break , sabtu aku hang , then ramai yang buat cerita yang aku couple dengan eykaa , atoto --' korang ni na buat cerita pun agak-2 lahh kann , aku dengan eykaa just membe lahh , sala erk aku hug membe aku ? Ehh , aku single so rasa nyaa ta kann . Haha , korang tayah lah buat gosip , panas jee aku dengar tau . Wehh , syasya aku sayang kau lagi lahh , hati aku just untuk kau jee dohh , kau mintak break pun sebab kau dengar orang gosip pasal aku kann , kau cakap kat aku yang membe-2 kau cakap aku curang kann , dyorang cakap yang aku suka eykaa , rara and memey , haha :D lawak lahh membe kau , aku just suka kau jee lahh wehh . Kayy lah syasya iloveyou kayy only you

knp weyy ? kne game ? hmm , pity you syggg :(
tp dh ade penganti ken ? so faster lah :')
perempuan bule cter lah ken -.-'
kate nye kau dgn eyka tuh kwn ? kwn keh ?
ske kau lah ken xD
then kau ckp searching -.-
wth yo = = '
dh ade dpn mate maa .
ooppss , dy kn nk crie lelaki sejati utk dy berubah :')
haiyaa , agensi cari jodoh saya ade buad tawaran utk bulan puasa ini :)
sape nk gf/bf sila hubungi di fb saya jeh >,<
tp sebelom tuh , kau nk crie pasangan yg same pesen dgn korg lah .
jgn korg mcm pech ruma tp nk yg model , haha .
mmg sepuluh tahun pun tkde lah merasa xP

haa , niy haa bakal gf dy . bakal keh tk pun tktahu lah -.-'
 aku bg blog jeh ,fb dy ade kt badge tuh .

dendam aku kt kau belom berakhir k ? selagy aku tk ftf dgn kau jgn harap kau lps :')
tgu mase aku free kau free jeh . kbyee